PyroProducts Magic Fire - PyroProducts

Vi står klar til alle dine spørgsmål!

Send en besked

Kontakt os eller læs nedenstående ofte stillede spørgsmål for det rigtige svar på dit spørgsmål.

Har du et spørgsmål? Se de ofte stillede spørgsmål nedenfor:

Hvad kan jeg betale med?

Hos PyroProducts kan du betale med forskellige betalingsmetoder, herunder iDEAL, Bancontact, KBC/CBC, Belfius, Klarna og Sofort. Derudover accepteres også de internationale kreditkort Visa, Mastercard, American Express og PayPal.

Hvad er jeres leveringstid?

Bestiller du på hverdage før kl. 23:00? Så har du din bestilling i Nederland allerede næste dag.

For Belgien er leveringstiden 1-2 hverdage. Og for Tyskland 2 hverdage.

For andre EU-lande varierer dette fra 2 til 5 hverdage.

Hvad er omkostningerne ved forsendelse?

Nederland: Gratis levering

België: Gratis levering

Tyskland: Gratis levering

Østrig: Omkostningerne er €6,95, fra €75 er leveringen gratis.

Danmark: Omkostningerne er €6,95, fra €75 er leveringen gratis.

Italien: Omkostningerne er €7,95, fra €75 er leveringen gratis.

Spanien: Omkostningerne er €7,95, fra €75 er leveringen gratis.

For flere priser se vores leveringspolitik

Får jeg en bekræftelse, når min ordre er afsendt?

Vi sender dig en bekræftelse af ordren inden for en time. Skulle der være sket en fejl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi hjælper dig gerne videre. Tjek også altid din spam-mappe.

Hvad forstår I ved tilfredshedsgaranti?

Er du ikke tilfreds? Kontakt os endelig via info@pyroproducts.nl via vores kontaktformular. Vi går straks i gang med at se, hvad vi kan gøre for dig. ✉️

Kan jeg annullere en ordre?

Det er ikke muligt at annullere en ordre direkte. Dette skyldes, at vores ordrer muligvis allerede behandles på lageret. Vil du annullere din ordre? Kontakt venligst vores kundeservice.

Hvordan kan jeg returnere en ordre?

Du kan tilmelde din ordre til returnering op til 30 dage efter modtagelse. Efter tilmelding har du 14 dage til at sende produktet tilbage. Returomkostninger afholdes af dig selv.

Produktet skal returneres i original stand, ubeskadiget og – hvis muligt – i original emballage. Ved brugsspor eller skader kan der blive trukket et værdifald.

Se alle returvilkår på vores returside.

Hvor kan jeg indgive min klage?

Det kan altid ske, at noget ikke går helt som planlagt. Vi anbefaler, at du først gør os opmærksom på klager ved at sende en e-mail til info@pyroproducts.nl.

Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt at indberette din tvist til mægling via WebwinkelKeur ved at klikke på følgende link:

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Er jeres anmeldelser ægte?

Vi bruger Webwinkelkeur som anmeldelsesplatform. Efter at have afgivet en ordre hos PyroProducts, sender Webwinkelkeur vores kunder en invitation til at efterlade en anmeldelse. Anmeldelserne bliver derefter scannet for ægthed af Webwinkelkeur.

Mere information om anmeldelsespolitikken finder du her: Hvad er Webwinkelkeur

Virksomhedsoplysninger

PyroProducts er en del af MVDL E-Commerce, beliggende på Industrieweg 10C i Waalwijk, Holland. (Ingen besøgsadresse)

KVK-nummeret for PyroProducts er: 76084043, et KVK-nummer viser, at du officielt er registreret hos KVK. Og du har derfor ifølge loven en virksomhed.

Vi har også et momsnummer: NL003035206B68. Med et momsnummer viser du kunder og leverandører, at du er en momspligtig virksomhed og skal opkræve moms på dine produkter.